søndag 9. februar 2014

Til min mamma




Takk mamma for at du er min mamma.
Takk mamma for at du hjalp meg å skrive min første bok, fordi jeg ikke kunne skrive bokstavene selv.
Takk mamma for at du hørte på alle mine dikt, fortellinger, sanger og skuespill og lot meg føle som jeg hadde skrevet mesterverk hver gang.  
Takk mamma for at du fant den stygge dokka mi (Jói Ljóti) på lokalbutikken da jeg mistet den.
Takk mamma for at du lot meg synge og applauderte etterpå uansett hvor falsk det var.
Takk mamma for at du alltid lot meg være meg og sa jeg så kul ut da jeg farget håret mitt neonblått.
Takk mamma for at du støttet meg i dansen.
Takk mamma for at du fortsatt kaller meg din unge.
Takk mamma for at du var der for meg under hele fødselen (til og med sov på sofan på fødeavdelingen) da jeg fødte Ada. 
Takk mamma for at du lærte, og lærer meg enda, hvordan jeg kan bli den beste mamman for min datter. 












Èg elska tig mamma <3 


-Ulz- 


Ingen kommentarer: