fredag 14. februar 2014

Ny - igjen

Siden malen min ble hele tiden ødelagt av en eller annen grunn (jeg er ingen data ekspert, men liker å fikse ting selv) så ble det ENDA ett nytt utseende. Men nå håper jeg at jeg er ferdig med denne pirkingen på en stund.
Håper at valentines dagen har vært en god dag og nyt resten av helgen!

Jeg for min del skal komme meg på trening i morgen og trene styrke. Må innrømme at der får tålmodigheten min kjørt seg.. det er psykisk tungt å måtte begynne så på scrætch igjen, selv om det går fremover.... sakte. Har en mini bekkenløsning i symfysen (fremst på bekkenet), så det er noen øvelser jeg må være ekstra forsiktig med. 
Men løpinga har faktisk gått bra. Har også en jogge runde på planen i morgen. Bare for å understreke - måten jeg trener på etter fødsel er ikke sikkert passer for alle. Vi er alle ulike og må ta det i forskjellig tempo. Noen venter enda lengre, og noen har allerede knust sin egen rekord i knebøy. Alt etter situasjon og kropp. Så hør etter din egen hvis du står i samme situasjon som meg. 

I morgen kveld skal det belønnes med en ballett forestilling -den russiske balletten er i Bodø med Svanesjøen. Hvor kult er ikke det?! :D 



 - Ulz - 

Ingen kommentarer: