lørdag 8. februar 2014

Støl start på helga

I natt drømte jeg at ryggen min var knekt. At jeg sto oppreist med ryggen 90 grader bakover... ikke behagelig. 
Når jeg våknet forsto jeg hvorfor. Hele ryggen var så støl (etter jogginga i går) at jeg måtte rulle meg ut av senga! Litt vondt, men mest morsomt. 

Fant forresten en bok i går på ark.no som jeg kjøpte og lastet ned på deres app. Den er super så langt, har vel lest 1/4 del av boken mens jeg lå under dyna og måtte le lydløst (kan ikke vekke ungen) flere ganger. Boka heter: "Løp som en jente" skrevet av Alexandra Heminsley. 

 Fås kjøpt her eller hos din bokforhandler. 

Den er lettlest, inspirerende og morsom. Er som sagt ikke ferdig med den, men det er herlig å finne bøker man gleder seg til å lese videre på og som kan motivere med latter. Den beste måten å motiveres på synes jeg :D 

Ha en knall lørdag!

- Ulz - 



Ingen kommentarer: