mandag 24. februar 2014

Pigger ruler!

Piggene funka! Yeas! Det var en digg følelse å kunne løpe ute med snø og is i veikanten og når jeg klarte å stole på at de tok tak i underlaget så var det som å jogge på bar bakke :) 

Fine Gjøvik!

Eneste er at ryggen er igjen stokk stiv i dag :/ Tror jeg spenner meg mye pga både bekken og magemuskler ikke er heeelt til stede enda. Blir nok en god hviledag i dag ja. 

Fikk gjort alt jeg hadde tenkt i helga også. Trening, yoga, shopping, løping og ble ny på håret. 
 
Når min pappa sa til meg: "Nå må du gjøre noe med håret" - DA er det på tide å fikse det. Og siden håret blir nok litt tynnere nå fremover (pga amming) så anbefalte frisøren en kortere frisyre. Ble veldig fornøyd selv. 

Det er virkelig balsam for sjela å være hjemme. Jeg stresser ikke lenger med hvor jeg er hen fysisk, leser, hekler og i kveld kommer min andre halvdel - min lille søster!! :D Sorry kjæresten, vi er ett team fordi vi er ulike og passer som puslespill. Mens søstern og jeg kan le av det samme i flere timer fordi vi er like. 

Så nå skal jeg tøye ut litt på sete og forside lår og se om jeg får løsna opp litt på ryggen. Nå starter nemlig neste periode med lengre løp og hardere intensitet. Kan ikke droppe ut nå av programmet:D 

Det er gøy å gjøre noe fra scratch. Jogging har vært noe jeg aldri har virkelig gidda å gjort, fordi det virker så... kjedelig for det første. Men også fordi jeg er tung i ræva (ikke tjukk, bare tung), og da passer man bedre inn under knebøy stativet - sånn kroppsmessig. 
Men siden det går så SAKTE på en fronten. Trener styrke fortsatt, 2 ganger i uken. Men trengte også en aktivitet som jeg kan utvikle fra bunn, fordi det gir meg mestringsfølelse. Så sitter du fast ved noe, prøv noe nytt for variasjon og for å finne den gleden igjen ved å kjenne at du blir bedre. 

Ha en knall start på uken! 

- Ulz -

Ingen kommentarer: