torsdag 27. februar 2014

Rygg no no

Med en rygg som sier "AU" hver gang jeg går ned trappen, så er det på tide å høre etter. Tror jeg startet WAY out of my league med 3 løpeøkter i uken :/ 
Da trapper man ned til 2, eller 1 løpe og 1 av noe annen kondisjonsform feks kroppsvekt trening på tid. Skal hvertfall kun gjøre styrke i dag, og da med omhu for rygg. 
Uff, dette suger... 

Får fokusere på andre ting, feks hekling. Har funnet en oppskrift på www.garnstudio.com som jeg er blitt glad i. Ikke for vanskelig, men utfordrende nok at jeg ikke blir lei etter 3 runder :P 


Oppskrift finner du her

Og planlegger litt til en rolig dåp. Det er mest fordi er koselig å planlegge ;)



Har bestilt dette fra www.selskapsshop.no. Har allerede begynt å glede meg til barnebursdager :D 

- Ulz - 



Ingen kommentarer: