torsdag 6. mars 2014

Play that funky music

Nå er det snart dåp for lillesnupp og hele fokuset mitt går til det for tiden. Vasking av hus (mamma og ataata sitt), matlaging og bakst og så klart dekorering, er det som kommer til å stå i hodet mitt de neste dagene, så jeg tar en liten "time out" til neste uke. Vi får masse gjester i helga og tipper jeg står dekket i deig fremover. 



Først hadde jeg en tanke om å bare få en prest til å kaste litt vann på hodet hennes på sykehuset, men nå lurer jeg på om fargen på ballongene matcher lysene.. det ble plutselig litt større. 

På Island er dette ikke så stort, var det hvertfall ikke før. Mens her i Norge har jeg inntrykket av at noen bruker nesten like mye penger som til en konfirmasjon, hvis ikke like mye som til bryllup. 
Det er koselig med sammenkomst av familier, absolutt. Men må innrømme at jeg føler litt press på at dette må være så fancy. 

------

Leste en artikkel på trening.no som endelig bekrefter det jeg har ment i mange år. Musikk GIR bedre humør :D LEs den her
Pluss så klart en piff i kroppen, slik at du kanskje yter mer. Jeg vet hvertfall selv at jeg er avhengig av musikk på ørene, uansett hva jeg trener. Yoga er det eneste jeg ikke trenger musikk til, men det er i en helt annen kategori. 

Kommer senere med innlegg med hvilken musikk jeg bruker, til hva :P 

Ha en knall helg videre! 

- Ulz - 

Ingen kommentarer: