onsdag 19. mars 2014

Hjemme i stuen yoga

Vært litt stille her i par dager, beklager. Vi er inni en mamma-dalt-periode der hun knapt vil sove alene. Jippi. Mulig hun begynner å bli veldig klar for å få grøt.. jeg vet ikke. Man famler litt i mørket.. å google ting er farlig, det er jo alle meninger der ute. 
Blir noen slitsomme dager, men heldigvis har jeg klart å snike meg en 30min joggetur her og der og gjort yoga på kvelden etter hun er i seng. Det går vel over, har jeg hørt og trøster meg med det :)
Men imens vil bloggen lide litt :/ 

Er du i samme situasjon som meg så kanskje dette kan hjelpe? 
Hvis du får bare 15 min på matta hjemme i din egen stue vil det gjøre underverker for en litt stram rygg etter å ha bært og amma hele dagen. 
Jeg liker veldig godt denne siden: www.yogaglo.com. Her finner du yoga klasser som du streamer, eller du kan bruke appen deres til ipad/iphone og laste ned dine favoritter til offline mode. Anbefales absolutt! 



Nå blir det tidlig kveld på meg, er helt utslitt i hodet.  

- Ulz - 



Ingen kommentarer: