tirsdag 11. mars 2014

Sukkerfri dag2

All right - ingen seriøse abstinenser. So far, so good :D 

Treningen i dag gikk overraskende bra, selv om jeg måtte droppe siste 2 øvelsene pga en skrikende unge hjemme. Jaja, får bare innse at dette kan skje i ny og ne. 
Selv om jeg ligger på ca 50% av det jeg løftet før baby, på markløft og knebøy, så går det sånn oppover at jeg klarer å holde motivasjonen gående. Jeg ser at bakken går opp og ikke ned :D 
Men tror også at det har mye med at jeg har klart å snudd hodet litt. Se oppover, så går det oppover. 

I går når søtsuget kom tuslende så brukte jeg ett tips fra min lille søster (som slettes ikke er så dum!) og fryste ned noen druer. 

Vanlig drueboks kan lett skli ned hos meg, og da får jeg bare vondt i magen. Men når de er fryste og man må jobbe litt for de, så blir det ikke så mange til det er nok. Og så er det litt "is" aktig. Hvem sier nei til is liksom :P 
I kveld skal jeg faktisk teste ut en ny is oppskrift med kun 2 ingredienser!!! Oi oi oi ...... kommer i morgen med rapport! 

- Ulz - 







Ingen kommentarer: