fredag 4. januar 2013

Shake whatcha mama gave ya

En uke igjen til jeg skal begynne å snu snuten til Bodø! Og så begynner jeg rett på jobb den mandagen, så jeg må begynne å gjøre alt klart. 

Har begynt å tenke danseklasser (JAHU) igjen og koreografere, så disse dager lager jeg mat og danser, vasker klær og danser.. koreograferte til og med mellom settene mine på trening i dag.
Jupp, det er slik det blir når en koreograferer, alt annet forsvinner en stund. Men når den passer, når du underviser og kjenner - JA. Det passer til gruppa mi og det ser bra ut. Det er noe av det beste jeg vet om. Og GJETT om jeg har savnet det. 

Har sittet mye i dag og sett på Americas Best Dance Crew på youtube, her er en av mine yndings koreografier... Det er ikke bare fordi de er søte (for damn de er cute), men det er totalheten. Musikken, dynamikken, stemningen og synkroniseringen. Love it!!


Og danse er for alle! 



Ingen kommentarer: