fredag 25. januar 2013

Helgen er NÅ!

Min andre helg her i Bodø, og nå begynner hverdagen å synke inn... sakte, men sikkert. 
Har allerede fått noen PT kunder og en del timer, både gruppetimer, yoga timer og danseundervisning. Har en god følelse av dette og kjenner at jeg gleder meg til dagene. 

I går våknet jeg at kroppen var "lam" og brukte 2 timer å komme meg opp av senga. Det slo meg at jeg knapt hadde spist siste dagene, hadde så mye annet å tenke på med kartlegging, koreografere, mailer og pakke ut (har ENDA noen esker å pakke ut). Så da var det bare å hive inn en boks cottage cheese og peanøttsmør... Anbefaler ingen å leve slik, det håper jeg dere skjønner. Men det er min måte å si at jeg er menneskelig også. Spiser for lite, spiser mye i perioder og har tidsklemmer jeg også. Det er fullstendig normalt. 

Men nå er det helg og utenom timene mine og økta mi, så skal den nytes med venner og kos. Det er jo derfor jeg kom tilbake til nord :) 
Det føles fortsatt veldig rett å være her, og det er så godt når kollegaene mine sier: "Velkommen hjem". 
Jeg har en helt annen innstilling, kjenner jeg, til hverdagen. Jeg har fått prøvd ut litt av hvert nå, og ser hverdagen som en dag å ta vare på. Før hadde jeg alltid det hivet med på komme meg fremover og tenkte massse på fremtiden. Har fortsatt drømmer som jeg akter å gå etter, men lever mye mer i nuet og tar vare på hver time. 
Har en kompis som sa til meg en gang: "Heng opp klærne dine med omhu. Lat som det er det viktigste i livet ditt." Og når du tenker slik om alt du gjør, så blir hver dag spesiell. Takk J.I. :) Love ya. 
Og ikke minst har yoga lært meg akkurat dette. Kommer til å skrive litt mer om yoga etterhvert, hvilke fordeler du kan forvente å oppleve og litt til ;) 










Ingen kommentarer: