torsdag 17. januar 2013

Body city - Body by


Da har jeg "landet" i Bodø by, fått leilighet og begynt å jobbe. Kom sent søndag og begynte 10 på mandag. Ganske rett på, men etter en sååå lang juleferie, var det helt ok :) :) 

Derfor har det ikke vært mye blogging siste uken, men det kommer til å ta seg opp. Jeg bobler av idèer og tanker som jeg har lyst til å dele med dere. Det er både en del faglig, men også enkle tips og noen myte "killers". Forskning og erfaring gjør at vi fagmenneskene i bransjen lærer oss hva som funker og hva som tilhører "back in the old days..". Dette vil vi dele, så vær åpen for at det som funket på 80 tallet, ikke nødvendigvis funker i dag.

Selv om det funket for deg for 10 år siden, hvordan vet du at det funker i dag OG hvordan vet du om det er funker optimalt for deg? Har du prøvd noe annet?

Nå skal jeg forberede timer til dansegruppene mine i kveld - GLEDE :D 
Dette gir meg energi !!!! 


Ingen kommentarer: