tirsdag 8. januar 2013

Jeg har fått lappen!

OMG... Jeg besto min oppkjøring og har fått førerkort!
Det var virkelig skummelt, og drepte bilen idet jeg kjørte fra parkeringaplassen.... Men klarte meg sånn høvelig. Dama var stort sett stille hele veien, så jeg ANTE ikke hva hun tenkte eller noterte seg. Jeg tenkte hvertfall hver gang: "nå har jeg strøket".
Men nå vet jeg virkelig hvordan instruktørene har hatt det mens jeg satt i hjørnet og evaluerte de. Skjelven i beina, hjertebank, svette...... Men for en fantastisk erfaring å ha med seg i ryggsekken!

OG - jeg får min første bil i dag!! Jahu!

Har begynt å kartlegge litt mer stoff som kommer ut på denne blogggen fremover, hvilke saker jeg skal ta opp osv. Ja, det blir en del trening og kosthold... Men livet er så mye mer enn det, så derfor kommer slike innslag også, som har ingen ting med fysisk helse å gjøre.
Jeg mener det er viktig for alle mennesker å ha en balanse i livet. Ta vare på deg selv,utvikle deg - men husk å leke og leve innimellom.

Ingen kommentarer: