søndag 3. februar 2013

Sofa takk

Jeij - min tur å lage avtrykk i sofan... Etter å ha jublet i hele høst/vinter at alle rundt meg har blitt syke unntatt meg, så ble det min tur. 
En diger klump i halsen dukket opp i dag tidlig og feberen har sniket seg sammen utover dagen i dag. Nå klarer jeg knapt åpne kjeven :( 
Det positive ved å bli så syk, er at det er ikke noe tvil om at man er syk. Formen er så crappy at jeg får ikke dårlig samvittighet av å ligge på sofan når jeg burde være på jobb. 
Det andre positive er man begynner å sette enorm stor pris på at man ellers er frisk. Blir minnet på hvor heldig jeg er som har en bra helse og en kropp som fungerer (utenom noen små plager som kan jobbes rundt).
Derfor legger jeg meg tilbake i sofan med stort glass sitronvann, is og teppe og aksepterer at jeg er syk nå.

God søndag!

Ingen kommentarer: