lørdag 23. februar 2013

Slappis lørdag

I gårkveld dro jeg "down memory lane" med klasse venninner fra høgskolen, og er så utrolig glad for at vi har sammen disse tre årene, og at vi har noen fantastiske opplevelser bak oss. Jeg ville aaaldri vært foruten de årene på høgskolen, selv om jeg ikke jobber som dansepedagog hundre prosent i dag. Lærte mye verdifult om meg selv, livet, venner og det å sette pris på det man har og ER. 
Har mine få timer i dag, og ELSKER gruppene mine!!
Nyter å danse, og undervise - men føler vel at jeg når bedre ut til en mer voksen generasjon. Det er bare å innse hva jeg liker og er bedre på :) Bruker jo kunnskapen jeg lærte når jeg underviser i grupper, og en til en.

Men det er viktig å ta ett lite skritt tilbake fra treningsslufta og puste inn noe annet. Jeg blir ladet med annen energi og mer motivert for å møte hverdagen, når jeg får annen input. 
Tror det blir en slapp lørdag på meg med sofa kos, neglelakking og noe "hjernedødt" på tven. 
Har hatt 2 timer i dag, har 2 i morgen og kroppen trenger tid til hvile. Gjorde yoga på torsdagen og ble uvel, fordi har en del knuter og låsninger i kroppen. På tide med en pust i bakken.  

Hodet mitt bobler av ideer til blogg innlegg, men trenger litt tid på å få skrevet det. 

Nyt helgen og gjør noe nytt :D 

Ingen kommentarer: