torsdag 28. februar 2013

Balanse i hverdagen

Jeg har sagt det før, men sier det igjen.. jeg har verdens beste jobb. Jeg møter nye mennesker, får røre dem i hverdagen og gjøre en forskjell. Både liten og stor, men ikke undervurder "the butterfly effect". Alt smått kan lede til noe stort! 

Til helgen har jeg vært så heldig å bli spurt om å holde ett kurs, for nye instruktører. Og er det noe som gir meg en motivasjonsboost - så er det å holde kurs. 
Så nå er det bare å forberede seg godt, gleder meg!

Som de aller fleste fagpersoner, så leser jeg en del blogger, artikler, bøker osv. Og i dag må jeg anbefale dette blogginnlegget. Kommer fra bloggen http://camillaandersen.wordpress.com
I vår bransje og for alle som trener og tenker på at de skal være sunne, så finnes det en grense. Det kalles balanse og det å huske å ta vare på den mentale helsen også. 
Vi er forskjellige, og det må vi ikke glemme! Aviser og enkelt fagfolk skal alltid komme med en mirakel kur - men det finnes ikke. Hadde det vært ett fasit for alle, så ville vi alle visst om det! 

Les og nyt! 

Ingen kommentarer: