torsdag 21. februar 2013

Animasjons elskere....

Ok, jeg blogger ikke BARE om helse, ernæring og trening... velger å varierer på innholdet her, fordi livet er variert og jeg synes det er viktig å tenke på andre ting innimellom. 

Så - Min lillesøster og jeg er over middels interressert i animsjons filmer. Skal innrømme at kanskje jeg er enda hakke over henne.. hehe. Er jeg syk, så er Toy Story mitt første valg :P 
Så sendte hun meg traileren på en film her om dagen, og jeg måtte så klart se den. 
Og for en herlig film!! :D LOVED IT!


Wreck it Ralph - heter filmen. 
Anbefales på det sterkeste :D 

Jeg er en sucker på filmer som handler om vennskap, være tro mot seg selv.. sånn som Toy Story, Brave, Min Bror Bjørn, Walle.... 
Tror det er fordi at slike filmer handler ikke bare om kjærlighet til annen person, men kjærlighet til deg selv. Og DET - må man ikke glemme. Prioritet nr 1, 2 og 3 - Vær glad i deg selv, vær stolt av deg selv og SÅ... kan du finne noen som får lov til å delta i ditt liv :) 
Sånn, det var dagens ord. 



Ingen kommentarer: