mandag 4. august 2014

Ørnes og ananas smoothie

Jippi!! Vi har internett!!! :D 

Nå befinner jeg meg på vakre Ørnes. Det er noe spesielt ved å se opp mot ett huge fjell når man står i stuen sin og i tillegg se ut mot havet. Det er nydelig her! 







Vi har fått ett søtt hus som vi leier, det er en enorm forskjell fra bittelille leiligheten vi hadde i Bodø!! 









Lillesnupp har fått plass til å boltre seg på og hun feiret med å dytte seg bakover! Hehe. 

Det føles litt rart å være flyttet, tror ikke det har helt gått opp for meg enda at vi er her to be. Og at jeg er litt viggo venneløs her. Det er nok fordi jeg ikke har begynt å jobbe at dette føles som en ferie og vi er på hytta en tur. Med alt stæsjet vårt :P 

Det er mye å gjøre om dagen, pakke ut og nå er hun blitt en energiball non stop! Jeg rakk såvidt å gjøre en times yoga i dag mens hun tok en powernap. Men det var akkurat nok :D 
Jeg må komme meg ut og utforske terrenget i morgen. 

Btw, jeg har testet litt mer på nutribulletten!

1 boks ananas (eller par skiver fersk ananas er nok ENDA bedre, men jeg brukte og saften i boksen) 
En god kneve blåbær (jeg brukte fryste for å få drikken kald, tilsett da noen isbiter hvis de er ferske) 
1 banan
2 ss yogurt naturell, gresk yogurt
1 ts honning eller go crazy med mabelsirup

VOILA! 

Tok ikke bilde, men den ble YUMMY! :D 


Har spurt min lillesøster om å skrive ett gjesteinnlegg, og hun ble supert glad - yeashj! Så det vil dukke opp her veeeldig snart. 
Og jeg har heller ikke glemt musikk listen. Del 2 er også på vei - den er dedikert til styrketreningen ;) 



- Ulz - 











Ingen kommentarer: