onsdag 30. juli 2014

Grønn herlighet

Jeg fikk ett tips om en side fra søstern min, www.deliciouslyella.com. Jeg liker alltid å oppdage nye nettsider og få litt inspirasjon. Jeg sier ikke at jeg har lyst til å utelukke noe fra kosten min, men det skader absolut ikke å finne nye oppskrifter til sunne godbiter. 

Her er en smoothie jeg testet sist jeg var hjemme. Brukte først juicemaskin, og så kjørte jeg alt i en blender. Man kan så klart bruke nutriblasten også. 



2 røde epler
1 pære
1 avocado
En håndfull med spinat (babyspinat har minst smak)

Valgfritt, men jeg la til:
 1 ts linfrø
1 ts honning

Send eplene og pærene gjennom juice maskinen først og så alt sammen i en blender.  


Den ble kremete og nyyyydelig søt :D 

Skal teste ut litt flere oppskrifter fra henne, likte at hun bruker så mye naturlige ingredienser og de virker enkle. 

Spise mer av dette, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for den ostepoppen, haha! 

Btw - dama har en app også som finnes på app store. Koster 35 kr, men jeg synes den var så verdt det:) 


- Ulz - 



Ingen kommentarer: