onsdag 13. august 2014

Krise, kettelbell og proteinbarer

OMG - macen min døde. Akkurat når jeg skulle koble på kameraet med noen fantastiske bilder fra mine eksperiment fra kjøkkenet. Har jo litt tid til det nå, og ikke minst bedre plass :D 
Så nå skriver jeg fra ipaden (hurra for teknologi freaken jeg) så blir kanskje ikke like "pent". Pytt pytt!

Det har tatt oss litt tid å få ting på plass, og få pakka ut det viktigste. Jeg har også tatt meg tid til å venne meg til å bo alene, ikke kjenne noen og være hjemme med lille ungen. I dag var det en god dag. Tror hodet begynner  komme seg høvelig oppover nå. TAKK for yoga! 
Og min nye venn, kettelbellen jeg fikk i bursdagsgave :D 


Det var vanskelig å velge en vekt som skal passe til de fleste øvelsene, så havnet på 16 kg. Jobber man i intervaller så er den akkurat tung nok. Gjett om svetten renner, selv om øktene er på kun 15-30 min. Står ute på plattingen så meget mulig naboene tror jeg er litt koko. Men det er det beste stedet nå, det er jo fortsatt varmt :D 
Kan legge ut en liten bildeserie etterhvert med eksempel økt. Akkurat nå varierer jeg litt fordi det er mest gøy :P 

Har fått testet ut noen nye saker, som jeg finner på nettet som jeg vil dele. I fikk jeg endelig testet ut Kriweb sine protein barer!  Oppskrift finnes her:  http://www.kriweb.no/2013/02/05/hjemmelagde-proteinbarer/
 (Blir så fiiint på ipaden!) 


Letter oppskrift finnes ikke :P 
En scoop sjokoladeprotein pulver
En halv scoop kokosmel
Par dråper stevia
En dæsj melk

Rør om til kuler eller barer, og sett i fryseren mens du smelter sjokolade.. 


Og rull...


Jeg satte ballene inn i kjøleskapet en liten stund og rullet IGJEN... Oh yeas! Mama likes her chocolate :D 





De ble KNALL god!!!!! Gjett om de skal lages igjen og igjen og igjen og igjen og igjen. 


Enda en grunn til at det er litt stille her om dagen er fordi den tida jeg har til overs, har jeg brukt tid på å skape jobb her ute. Det må forberedelser til ;) 
Føles som jeg sitter på kanten av ett stup og tenker, skal... skal ikke... 

- Ulz - 



Ingen kommentarer: