torsdag 21. mars 2013

Påske = Ro

Sola skinner, snøen er snart borte og det er snart påske :D 

Og godt skal det bli!!  
Har vært syk i 2 uker og kroppen henger fortsatt etter. Hadde verdens roligste økt i går og er totalt knust i dag. Merkelig hvordan kroppen kan henge par hakk bak hodet.. men som jeg sier (men har enda å lære selv) HØR på kroppen. Den kommuniserer mer ut enn vi tror. 
Hadde en rolig pust inn, pust ut yoga på tirsdag og fikk høy puls fra den... På tide med time out.
Så Påsken blir knall rolig. Yoga og puse trening :D For selv om man er sliten, så er det å ligge død ikke noe som kan gjøre det bedre. Ja, hvile og søvn er bra, men inaktivitet i lengre perioder gjør deg ikke noe godt. Og massse god mat! 



Grunnen til at jeg deler dette med dere, er fordi jeg får innimellom spørsmål om hvor jeg henter energien min ifra. Og sannheten er at når du er en person som har så sinnsyk energi i store perioder, så må du ned og hente deg inn igjen noen ganger. Hvis du aldri gjør det, og bare gir og gir... så går på du speed. Haha. 

Så kan jeg heller fokusere på skole arbeid og kanskje bli ferdig med par innlegg jeg har startet på ;) Er veldig godt når dere kommer med spørsmål og tilbakemeldinger på dere ønsker å vite mer om. Jeg er absolut ingen guru, men kan hvertfall komme med det jeg vet, og leser om. For dette yrket, og bransjen er konstant i bevegelse og alltid nye ting og forskning som dukker opp. 
Nå er min hensikt med bloggen å holde det enkelt - så kommer nok ikke med noen kjemiske formler og masse latinsk her inne. Ønsker at folk flest får litt ut av den, men er åpen for forslag og tilbakemeldinger. 

Nå blir det litt studering av blodtrykks regulering, oh yeas a! 















Ingen kommentarer: