søndag 31. mars 2013

Påskekos

For en rolig påske. Har ikke gjort mye enn å sett på netflix, hatt noen timer, vært litt syk og spist. Det er så mye snø utenfor leiligheten at den går opp til vinduskarmen.

Har vært litt stille på blogg fronten i det siste, og skal være helt ærlig på hvorfor. Fordi jeg har ikke hatt mye å gi for tida. Føler det blir feil å skrive om noe som er halv gjort, og da er det bedre å være stille.
Vet jeg kommer sterkere tilbake, har fortsatt masse på hjertet som jeg vil dele - men har trengt en liten time out. Mye personlig som skjer i livet mitt og noen ganger trenger man bare en pause.



Har vært tungt å studere i det siste, henger igjen en del. Og det er ikke bare fordi det er tungt fagstoff, men det er tungt å gjøre dette alene. Lese alene, pugge alene.. føles som jeg fomler i mørket. Har ingen å diskutere det med. Nå ser jeg viktigheten av å gå på skole med medstudenter og få bare utløp for frustrasjon, diskutere fag og komme med meninger. Ernæring er tøft. Kroppen vår er så utrolig komplisert at jeg nå forstår jeg hvorfor media vil gi oss en bjørnetjeneste og komme med en mirakel kur. Den eksisterer ikke btw. Mat er så mye mer enn næringsgruppe og kalorier. Kan være enkelt for noen, men heeeelt annerledes for andre.
Har begynt å analysere mer kosthold for noen kunder, og damn... når man går i dypden så er det myyye mer enn fett, karbohydrater og proteiner. Klart, for enkelte klarer de å nå mirakler ved å justere på enkle ting (elsker de kundene) mens andre burde tatt blodprøver for å teste ut om de mangler visse stoffer.



Men det skal gå oppover. Bare i ny og ne det er deilig å sitte i kanten og se på de andre kjøre forbi. Betyr ikke at jeg ikke kommer frem, jeg bare nyter turen litt ekstra lenge :)

Håper dere nyter siste delen av påsken, og lader opp for våren som kommer fremover.
Nå er det på tide å tenke mot SOMMER :D


Ingen kommentarer: