fredag 8. mars 2013

Og vips så var det helg!

Var det ikke mandag i går? Tida går så altfor fort !
Det er jo bare bra at det er nok å gjøre, og jeg nyter hvert minutt på jobben min, men skulle likevel hatt flere timer i døgnet til å kunne "samle" meg. Tror ikke jeg er den eneste :P 

Skal gjøre noe sosialt i kveld med kollegar fra jobben, og slappe av resten av helga. Selv om det blir nok en titt på skolearbeid etter trening i morgen. 
Jeg har hvertfall blitt mer og mer gira på utdanningen min i den siste tide, dette føles riktig. En ting er treningen, for den kommer jeg alltid til å fortsette med. Men det er noe med maten og kostholdet som rører oss mer enn vi aner. 
Det er personlig og en del av hver dag - uansett om du er frisk, syk, skada, hviledag, treningsdag... hele tiden. Jeg vil lære mer:D

Denne uken startet jeg og 2 andre personlige trener ett prosjekt med 2 gutter fra Radio 3, her i Bodø.
De andre Pt'ene trener med dem, og jeg skal hjelpe de med kosten. Utrolig spennende prosjekt, for de er helt forskjellige og de har ulike mål.
Vil du se mer, klikk deg på Radio 3 på facebook eller trykk her
Er spent på hvordan det går :) 

Ble ferdig med mitt program fra NRFL for women i forrige uke og må si at det var nesten litt trist å fullføre. Så klart det føles vanvittig deilig og er stolt over at jeg fulgte det såpass slavisk. Fra A til Å. 
Og skulle ønske at jeg hadde før og etter bilde, for jeg merker det først nå hvor bra programmet har funket. Føler meg hvertfall bedre, er sterkere, mer utholdende og har en følelse at jeg beveger meg bedre. Har gått ned litt også, men hovedfokuset mitt på programmet var å bli sterkere - og det funka :) 

Så hva gjør man... har nådd målet mitt.... 

NESTE - har begynt på neste program, og det kommer fra samme dudene, nyeste boka deres. Det er ny program design med periodisering på base, hypertrofi (økning i muskelvolum), styrke og eksplosivitet. Spennende :D 

Men nå er det fredag ! 


Ingen kommentarer: