onsdag 29. januar 2014

Enkle pannekaker/lapper

Jeg har ingen planer om å gjøre denne bloggen om til en matblogg, men må dele denne med dere.
Ett av mine nyttårsforsetter var å lage mer mat selv. Er (desverre) bortskjemt med en flink kokk hjemme, slik jeg har sluppet å bruke så mye tid på kjøkkenet. Klager ikke, men jeg vil gjerne lære mer og har begynt smått å prøve meg frem. 

Siden han er middags geniet, så tar jeg meg av det andre. Frokost, lunsj og det søte liv. 

Fant denne super enkle oppskriften på www.godt.no - mettende pannekaker. Passer som frokost eller kveldsmat. 
SUPER enkel og med kun banan og havregryn. 




Toppet med cottage cheese og syltetøy :D Yummi!
Jeg la til kanel i min røre for litt ekstra umph. 

Testa i dag å lage de med blåbærne i selve røra og kun cottage cheese på toppen - genialt. 

Ca 370 kalorier totalt, inkludert smøret de ble stekt i. Ble 4 lapper for denne røra. 
48 gram karbohydrater, 20 gram protein og 9 gram fett. 

Nyyyyyt :D 

- Ulz -

Ingen kommentarer: