tirsdag 21. januar 2014

I'm baaaaaaaack!





Nytt år, ny verden, nye muligheter og nye rammer på bloggen. Valgte å beholde samme blogg navnet og blogg innleggene for å vise hvor jeg har vært. Og det er tross alt en del av reisen. 

Jeg har tenkt lenge på å skrive blogg igjen og det har vært dager der jeg tenkte: "Åh, det hadde vært gøy." Og andre dager: "Nei, for ett pes. Vil bare være i fred og ro." 
Men det slo meg for noen dager siden, at jeg skulle ønsker jeg hadde noen som fortalte meg hvor opp ned det går, ikke bare i barselstiden - men generelt. 
Det florerer av rosa blogger og perfekte dager på facebook, men vi vet alle at dagene har flere nyanser. 
Jeg har altså ikke tenkt å skrive en "syte" blogg, med innlegg KUN om de svarte dagene. De har jeg helt ærlig lite av uansett. 
     Jeg vil skrive om variasjonene og hvordan du kan få flere rosa og lilla dager. I hvertfall ett telys med ferskenfarge i løpet av dagen din. 

Dette er ingen mamma blogg. Ja, jeg er mamma og utgangspunktet mitt er fra dette ståstedet, men jeg ønsker her å fokusere på generelt hverdagene. Jeg kommer til å dele litt av mine egen reise tilbake, for.. let's face it.. Jeg er på bunnen og skal begynne den jæ%#& klatringen opp igjen. Håper med denne delingen å inspirere og motivere flere til å starte sin tur opp. Om det er fra scratch, etter en skade, etter fødsel eller bare for å fortsette på sitt eget fjell - la oss gå. Nå. 

Har kosa meg i jula og nytet late dager og god mat.. 


Nå er det go time!

Det er 2 måneder etter min fødsel og kroppen begynner sakte å snu tilbake. Har en del kilo å ta av, bekkenet må tilbake til start og hodet må motiveres. Har hatt 3 økter i studio (styrketrening) og vært på 2 timer i sal.. og må innrømme at den første treningen var helt forferdelig. Da jeg gikk inn i studio og speilbildet møtte meg... min verden raste sammen og jeg gjemte meg inne på ett rom uten speil. Turte faktisk ikke gå til frivekts avdelingen pga speilene der! Så ja.. hodet må også gjøre en jobb. 

Kommer neppe til å klare å legge ut 3 innlegg for dag, og de kommer nok litt sporadisk - men de kommer! 

-Ulz- 









Ingen kommentarer: