torsdag 30. januar 2014

Jeg vil danse mot vår...

Å ha permisjon betyr late dager med en unge som ikke kan snakke. Derfor er det viktig å komme seg litt ut i ny og ne, ellers endrer man språket til: "Gogooooo", "Dodalala", "Lille Petter edderkopp....." osv. Man blir gal. 

Så i dag var jeg på dansetrening på første gang på evig! Hadde (nesten) glemt hvor deilig det er å bevege seg til musikk. Ikke bare macarena for å underholde babyen mens man lager mat, men skikkelig dans. THANKS jenter (dere vet hvem dere er), føles som jeg har våknet igjen :) 
Og hofta føles helt fin!

Senere på dagen underviste jeg min andre yoga time siden fødsel, og må si at selv om jeg elsker å trene styrke og alt det der... så føler jeg at yoga er hakke bedre for kroppen. Hvertfall nå. En har så mye mer kontroll på kroppen, og siden den føles veldig fremmed enda så er det perfekt. Personlig så synes jeg at jeg må "oppdage" kroppen på nytt igjen. Det kan være fordi jeg har danset i så mange år, at man er vant til å kjenne til hver eneste muskel i sin egen kropp. Men uansett, jeg mener det er noe av det beste du kan gjøre for kropp og sinn. 

Selvfølgelig - har du spesifikkt mål, så må du også trene spesifikt. Du blir ingen triatlon utøver ved å kun praktisere yoga. Men det kan hende du blir bedre... :P 

Men det er også digg å ha LATE dager. Sjekk ut mine nye tøfler som jeg fikk fra min amma (bestemor) fra Island :) LOVELOVELOVELOVELOVE! 



Nyt resten av kvelden, snart helg!!! :D 

- Ulz - 






Ingen kommentarer: