torsdag 18. april 2013

Jobb og Kurs!

Tida flyr av gårde, har endelig blitt i ok form og begynt å jobbe for fult. Da strekker ikke tida til mye blogging. 
Har fått masse mer jobb, prøver å være flittig student og til helga skal jeg holde kurs i Tromsø. Gleder meg utrolig mye, det er noe av det mest givende jeg gjør. Holde kurs og foredrag. Mest fordi jeg lærer så mye selv under forberedelsene, for jeg vil være sikkert på materialet. Og det å undervise og lære andre er fantastisk. 
Denne runden er det kommunikasjon og motivasjon som står på helge planen. 





I tillegg får jeg møte av mine to gode venninner som bodde her i Bodø for noen år siden. Vi jobbet sammen og studerte mat og helse sammen. Har virkelig savnet de og gleder meg til å møte de igjen. Med noen venner kan det være stillhet i lang tid, og så møtes man uten at det har gått en uke - det er herlig:D

Kommer tilbake med mer blogg soon! 

Ingen kommentarer: