onsdag 10. april 2013

Gnisten kommer

NÅ begynner motivasjonen min å stige igjen. ENDELIG. 

Var på ett lite mini ernæringskurs med max-trenergi, der Therese F. Mathisen holdt en "innledning" om kosthold i forhold til trening og prestasjon. Utrolig spennende felt og noe jeg absolut har lyst til å lære mer om. 

Det handler om å finne inspirasjonen igjen og igjen og igjen - spesielt når jeg føler at jeg står alene i studiene og feltet, akkurat nå. Har ingen rundt meg jeg kan diskutere med, og må derfor finne inputten overalt. 
Blogger, artikkler og bøker hjelper. Men det å snakke med mennesker er priceless. 

Det jeg har absolutt lært mer av, er at motivasjon kommer ikke alltid lett. Den er der, og vi vil... det brenner. Men likevel er den ikke alltid en levende ild. Hva det er som hindrer oss, vet jeg ikke selv. Men det å tenne gnisten igjen, stå opp og fortsette... det må vi klare på egenhånd. Ingen som gir deg gløden. 

Så nå er det bare å brette opp ermene og hive i seg lesing... farmakokinetikk står for tur. 
Yaij...... 



Ingen kommentarer: