mandag 9. juni 2014

Gulrot juice i nutriblasten

ENDELIG sover hun! Haleluja, tjohei og fadderullandei! 
Etter en våken natt er hun endelig i drømmeverden. Dette livet er en karusell minus det kartet man ser på forhånd. Det er svinger der du ikke aner og plutselig er du oppned. Oh my.. forstår SÅ godt hvorfor noen kvinner bare gir opp på å finne sin kropp, sitt hode og sin hverdag i barselstida. Når man endelig føler at er vi i rutine så er den snudd på hodet igjen. Det går faktisk ikke ann å planlegge lenger enn en uke fremover, og hvis den går etter planen er det ett mirakel. Jaja... Man lærer hverfall å være spontan! 
Må minne meg på at jeg ikke er en hollywood frue som har en egen kokk, trener og barnepike 24/7. Må gjøre alt selv. 

Men! 
Jeg laget meg for første gang en juice i nutriblasten min. Hadde 5-6 gulrøtter, halv appelsin, halv sitron, bitte litt ingefær og masse vann. Peisa den rundt og silte den så gjennom en sil. Jeg brukte en tesil fra tekanne.  





Hvis du liker fruktkjøtt så kan du droppe silen. Aller best er å helle denne over glass fylt med isbiter.  Yummeh :D 

- Ulz - 





Ingen kommentarer: