tirsdag 3. juni 2014

Smooth overgang

Sakte og sikkert sklir jeg tilbake til jobb. Det føles helt greit, spesielt siden jeg ikke tramper inn for fult, men har tenkt å bruke gooood tid og mest mulig tid på lille knupp. 

I går hadde vi med åpen dag på det nye PT senteret i Bodø, Aspmyra, som har blitt helt fantastisk lekerom. Mine herlige kollegaer har gjort en suveren jobb med det!  Kundene som betaler for personlig trening skal få best valuta for pengene og få full fokus fra oss uten å bekymre seg fra blikk fra andre kunder. Gleder meg til å begynne med timer der :D 

I helga har jeg vært og smakt litt på norsk natur, må minne meg selv på innimellom hvor heldig jeg er som bor her oppi nord. Det ligner mye på Island, men det er fortsatt spesiell natur - det er nord Norge. 













Bildene er tatt i Vesterålen


Fikk også møtt noen gamle kollegaer som alltid er godt å møte og snakke med. Det er noe med det at vi møter mennesker hele livet og noen sitter stuck i minnet. Og når man møtes blir det som om man sa "hadet" i går. Viktig å ta vare på disse menneskene! 

Nå må jeg begynne å gjøre klart til Pulsstep i kveld, selv om jeg tviler på at det kommer så mange når det er sånn SOL ute :D men det er min jobb å skape en knall time for de som faktisk kommer. Og det gjør jeg med glede! 

- Ulz - 

Ingen kommentarer: