tirsdag 17. juni 2014

Nydelig Norge

I helga dro lille Dahl familien ut på liten kjøretur over til Helgeøya. Vi traff på nydelig vær og for ett land jeg bor i! :D 



  Det er på sånne dager jeg må minne meg på at jeg bor i ett land som mange bare drømmer om å få oppleve. Både Norge og Island er slike land. 

Det er litt rart det der, men det er i de siste årene jeg først har begynt å sette pris på vakkert landskap. Enten er det fordi jeg begynner å dra på årene, eller så er det fordi jeg har fått opp øynene. 

Vi fant en nydelig liten cafè der vi satt i sola og spiste, sammen med en hest over veien. Virkelig herlig :) 


Her er jeg, lillesøster og lilleknupp med sin fantastiske solhatt som får alle som går forbi til å smile. Små gleder i hverdagen:) 

Ha en fortsatt fin dag, her skal den nytes utendørs! 

- Ulz - 







Ingen kommentarer: