fredag 6. juni 2014

Pugge pugge pugge time

Det er så deilig å ha startet litt med timer igjen. Selv om kroppen min ikke har endret seg stort siden mandag, så FØLES den tusen ganger bedre. Og jeg føler meg million ganger bedre oppi topplokket. Det er helt sant - trening gjør deg godt på bare noen få økter! 



Jeg ser fortsatt i speilet at det har bodd noen inni magen, men når jeg klarte å utføre 10 push ups i går uten å knekke i korsryggen så vet jeg det - det kommer! Med jobb så kommer formen igjen. 

I morgen skal jeg hive meg igang med nytt program på Body Balance, en time som er en god blanding av yoga, pilates og tai chi. En nydelig kombinasjon. Sitter og pugger for harde livet akkurat nå. 




For de som synes yoga går for sakte eller de skulle ønske det var litt mer "action" så er dette timen å gå på. Personlig elsker jeg at det er til musikk og liker at det er en variasjon. Men jeg elsker også å praktisere ren yoga der jeg kan nyte hver stilling lenger, få puste i mitt eget tempo og snu tankene mer innover. Ja takk til begge deler! 

Les mills har skapt treningskonsepter for gruppetrening og vi i Stamina har kjøpt noen av dem. Body Balance er en av de. 
Som instruktør synes jeg det er deilig å få timen i hånden med ferdig laget program, der jeg skal bare pugge timen. Jeg vet at det er kvalitet, variasjon og tilpasset massen. Jeg elsker å skape, men vi kan noen ganger sette oss fast i vårt eget mønster. Det er godt å bli minnet på alle muligehetene vi har når det gjelder musikk, kommunikasjon og øvelser. 
Konseptet finnes i hele verden, så er du litt nysgjerrig på dette så finnes det helt sikkert nært deg på en lokalt senter. 


Nå har jeg vært hos Ortocare og bestilt meg nye såler, slik at jeg kan fortsette å jogge. Gleder meg enormt til å teste de ut! 
Måtte ta lite opphold der pga akillesen. Men tror faktisk jeg skal prøve å jogge i marka i neste uke. Bare temperaturen går bitte litte ned (ikke skyt meg). Jeg er virkelig en isbjørn, jeg smeeeeeelter i varmen i Norge. Hadde ikke dratt til Syden om jeg fikk turen i gave! Og merker på min lille klump at hun ikke liker varmen heller. Kanskje fordi hun er baby, men velger å tro at det er fordi hun er min datter :P

Men heldigvis er det akkurat passe her i Bodø, med litt vind i ny og ne slik at jeg orker å komme meg ut og trille. Sjekk den fantastiske utsikten her! LOVE :D 


Ha en herlig helg! 

- Ulz - 







Ingen kommentarer: