onsdag 29. mai 2013

Stille tider

Da har det vært stille her inne en stund, og nå velger jeg å heller være ærlig enn å legge inn ett falskt innlegg. 
Som alle mennesker i ny og ne, så kan gnisten i ny og ne slite seg litt ut. Og må innrømme at min er ikke helt i flamme for tiden. 
Har hatt noen utfordringer i hverdagen, som gjør det vanskelig å gi av meg selv - det vi gjør konstant i dette yrket.

Jeg har absolutt ikke gitt opp, og kommer sterkere tilbake. Idéene mine har ikke blitt borte, og jeg brenner fortsatt for det samme. Motivere, komme med enkle tips og råd for å gjøre hverdagen lettere og sunnere. 

Akkurat nå er det beste rådet jeg kan gi: Hør på kroppen. Den sier ifra :) 

Nyt disse fantastiske dagene i sola!! 



Hvis du ikke synes det er lett å være sunn i is og grill været, så er dette perferkt tidspunkt å ta frem blenderen og blåse støv av smoothie boka. Bær - helt nydelig på sommeren og sunne og friske :) 
Min start på dagen hvertfall! Bær (jordbær, blåbær, bjørnebær og bringebær), naturell yogurt, litt vanilje og vann ,eller eplejuice om du ønsker en søtere start. Eventuelt litt av hver ;)


Så litt stille kan det bli her fremover, men det er for å lade meg opp :) 
    "I'll be back" 

Ingen kommentarer: