torsdag 3. april 2014

Aaaaaall by myseeeeelf

Siden jeg er i mammaperm og kjenner på denne populære ammetåka, så kommer ikke bloggen til å bli daglig oppdatert. Blir bedre etterhvert, men akter å nyte disse dagene i ro. Blogger når jeg har noe på hjertet, ellers vil jeg bruke mesteparten av tida i min lille boble. Noe som er helt ukjent for meg. Det er en ny verden å lukke seg sånn inne, men må innrømme at det er ganske fantastisk. 
For første gang har jeg ikke ett kjempe stort behov for å være sosial. 
Jeg er masse ute, så er nok derfor jeg ikke føler meg ensom. Men jeg kjenner ikke på den angsten å føle seg avskjært fra resten av verden. Kanskje fordi resten av verden er kun en app unna på mobil tlf... 

Tida går med en liten en som har konstant behov for deg. Men rekker også å praktisere yoga, hekle, lese og ikke minst se på serier. Jeg har aldri vært den typen som kan å kjede seg. Kan ikke huske at jeg har sagt til mamma noen gang: "Jeg kjeder meg. Hva skal jeg gjøre?" Det er kanskje en positiv evne, men kjenner også på den at det er noen ganger for mye jeg har lyst til å gjøre. Så på slutten av dagen synes jeg ikke jeg har rukket noen ting. Og det er fordi jeg fokuserer på det jeg ikke rekker... det kjedelige som å støvsuge eller vaske. Jeg rekker stort sett det jeg liker å gjøre :P 

Fikk (som vanlig) lyst på noe godt til lunsj og tenkte plutselig på vafler.
Søkte litt rundt på oppskrifter og endte opp med noen lunde egen versjon inspirert av lindastuhaug.blogg.no

2 dl havregryn, knust til havremel.
3 ss gresk yogurt
2 egg
2 ts sukrin gold
4-8 dråper vanilje stevia
1/2 ts kardemomme

Ble gode og "tette" vafler. Litt lite smak, så neste gang skal jeg ha i mer kardemomme og eventuelt litt ekte vanilje og. 


                       Bildet er hentet fra google. Jeg glemte å ta bilde av mine, men.. vafler er vafler :P 



Så nå sover endelig hu lille og jeg skal ta igjen litt søvn. Hun har funnet ut av det er på natta det skjer.... jippi. 

- Ulz - 



Ingen kommentarer: