torsdag 27. desember 2012

Tips til hvordan du kan bruke snøen - til lek eller trening.

Akkurat nå bor jeg mellom steder, tatt med meg flyttelasset og feirer jul og nyttår på Gjøvik med min familie. 

Vi fikk ekte Islandsk julemat i år, røkt hamburgerrygg. Nei, det er ikke det samme som pålegget - det er tilberedt på en annen måte og servert sammen med grønnsaker og poteter. Det er virkelig noe av det beste jeg kan spise! Det er nok fordi det smaker godt, men også fordi det bringer tilbake noen fantastiske barndomsminner fra jul på Island. 

Men det aller beste med julen i år er snøen. Jeg virkelig elsker snø! Og vi har fått MASSE av den!
Så bare for moro skyld, så har jeg laget en liten video om hvordan man kan bruke snøen til leking, stafett eller som trening. Dette skulle bare være ment som ett komisk tips, men etter å ha utført "økten" så kjente jeg det virkelig på pulsen. Det var iskaldt i lufta, som gjorde at det ble utfordring å puste skikkelig. Men det var deilig å bruke kroppen. Tok meg 8 min, og DET har man tid til innimellom i jula. 
Klikk på linken under for video. 


Min lillesøster som filmet ble så nysgjerrig og motivert at hun måtte teste det ut etter meg, og det kommer i morgen på egen video snutt. 

Test den gjerne ut og si hvor lang tid DU brukte på dette. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott Ulla min, mamma stolt :):)

Skal nå løpe ut i hagen og prøve saken hi hi