fredag 28. desember 2012

Helt ute!

Da har jeg vasket meg ut av gamle leiligheten på Skedsmokorset og levert nøklene. Da vi kjørte derfra så kjente jeg ett lite stikk i magen - en epoke over.

Har jobbet hos Elixia Jessheim og Lillestrøm, og vært her nede siden mars. Møtt mange herlige mennesker som jeg kommer til å huske og fortsette å bli inspirert av leeeeeenge fremover. Men ikke minst, jeg har lært mye om meg selv. Lært å stole mer på meg selv, kjenne meg selv og det å trives i mitt eget selskap.
Nå er jeg veldig klar for å komme tilbake til nord, og de menneskene der oppe. Nordlendinger minner meg så mye på islendinger, nok derfor jeg trives så godt rundt de. De er ærlige, legger ingen ting imellom og kanskje litt på kanten ofte. Føler jeg smelter rett inn der :)

Jeg rakk akkurat en liten økt nå i ettermiddag hos Toten treningssenter her på Gjøvik. Jobbet der selv i en liten måned da de startet opp, og er fortsatt veldig stolt av de. Det er noe med den stemningen du får når du kommer inn, man er så velkommen. Og det er lyst, høyt i taket og åpent der inne og ikke minst -rent.  Er du i nærheten på Gjøvik, få med deg en økt der ;)

Jeg skulle sette ut en video av min lille søster, som har fått testet snøintervallene mine, men sliter litt med opplastingen. Skal få den plantet ut på nettet i morgen. Jeg er stolt av min lille søster!



Ingen kommentarer: