onsdag 26. desember 2012

Ny epoke - ny blogg

Mitt første innlegg, i en ny blogg. 

Etter min lille oppdagelsestur på østlandet, så reiser jeg tilbake til Bodø for å jobbe igjen som personlig trener, dansepedagog og instruktør. 

I 2013 vil jeg ha mitt 10 års jubileum i treningsbransjen, selv om det føles som jeg nettopp har tråkket inn i feltet. Det er vanvittig dynamisk og det skjer noe nytt hele tiden. Jeg elsker det! 
Jeg var ganske dårlig i teori fag når jeg gikk på barne-/ungdom- og videregående skole, og hadde egentlig mistet litt troen på at jeg var flink til noe som helst. Så tok jeg mitt første kurs som treningsveileder hos S.A.F.E. sommeren 2003 og plutselig ble hjernen min til en svamp, jeg ble fascinert. Menneskekroppen - noe så fantastisk! 

Jeg ble personlig trener i 2008 og ble også ferdig utdannet dansepegagog (fra Høgskolen i Bodø). Men min nysgjerrighet er ikke blitt noe mindre. Jeg har fortsatt å tatt ulike kurs, utdanninger og holder på i dag med nettbasert utdanning til ernæringsfysiolog. 

Hvorfor gjør jeg dette? Fordi det som motiverer meg aller mest i livet er å se gleden det gir andre mennesker. Det øyeblikket de tråkker ut av sin komfortsone og oppdager hva de er i stand til å gjøre - for seg selv. I treningsbransjen skjer dette daglig, og det at jeg føler meg priviligert av å kunne få lov til å være en del av det. 

Jeg har valgt snø til bakgrunn på min blogg fordi jeg er halvt Islandsk og halvt Grøndlandsk. Det har gitt meg en blanding av litt viking, litt crazy og masse viljestyrke. 
Bloggen vil være en blanding med trening, musikk, dans, ernæring og det hverdagen og livet kommer med. 
Bring it on!! 

Ingen kommentarer: