mandag 7. juli 2014

Flytting

Etter lang ventetid på svar, tenking og diskutering har vi endelig bestemt oss for å flytte på oss, til Ørnes. Som er ca 11 mil lenger sør fra Bodø. 
Kjæresten min har fått tilbud om fast stilling der og vi er enig i at vi ikke vil at han skal pendle. For det første vil vi (jeg og Ada) være veldig mye alene, jeg vil ikke ha tid til å jobbe noe særlig og ikke minst, de to ville miste mye tid sammen, noe som er veldig viktig at de får synes jeg, spesielt når hun er så liten. 

Jeg har flyttet myyyye i mitt liv og trodde at jeg egentlig var ferdig, hvertfall på lenge. Men det blir omtrent aldri slik man tror, og da er det best å bare go with the flow. 
Jeg er både spent og redd. Kjenner ingen der og må starte helt fra scratchj... igjen. 

Men en ting jeg har lært gjennom årene: En løve lander alltid på beinene.

Og er det slik bildene på nettet viser, så er dette et vakkert sted:) 


                                        Bildet tatt fra meløy kommune sine sider. 


Bloggen fortsetter jeg med, bare fra ett annet sted med flere nye utfordringer. 

En annen forandring som har skjedd i det siste er jeg har valgt å hoppe av studiet mitt på Atlantis. Kall det pause eller hoppe av.. Jeg har hvertfall tatt en avgjørelse å vente med å studere - generelt. 
Nå er det kanskje flere som tenker: "Ah, skal hun gi opp alt hun har bare fordi hun har fått en unge?" 
Ja og nei. Ungen er liten en kort periode. Studere kan jeg gjøre når som helst. Men siden jeg nå har en liten baby som er avhengig av meg, så vil jeg at hun skal få min oppmerksomhet. Og helt ærlig... jeg er lei av å presse meg igjennom 5 jobber, 3 studier, trene, privat liv og skulle gjøre alt. Jada, det går. Jeg har klart det, og det gikk helt fint. Men det var da jeg hadde kun meg selv å tenke på. 
Jeg vil rett og slett ikke stresse med noe som "går". Det er ikke verdt det i lengden. Jeg vil nyte dagene og lese fagstoff og oppdatere meg gjør jeg jo uansett, fordi jeg liker det. 

Nå er tida inne for å hente inn litt søvn, hun våkner jo rundt halv fem, fem på morgenen... jahuu... :P 

- Ulz - 






Ingen kommentarer: