fredag 9. mai 2014

Nyter siste frimåned

Jeg har hatt det så vanvittig herlig på Island og i det siste. Mye har falt på plass igjen og jeg begynner å bli klar for jobb. 



Nå gjelder det bare å finne ut hvor vi havner hen i landet.. pga min samboers jobb. Men jeg er en ekte islending - "Det årdner seg!" 

Har ikke hatt det travelt med å skrive blogginnlegg, har heller brukt tida mi på å slappe av og bare vært. Føler det har vært viktig for meg. Det betyr også at jeg er mer oppladet og har mer ved på flammen. Bare positivt! 

Har noen emner jeg har lyst til å ta opp etterhvert, men akkurat nå skal jeg nyte fredags kvelden min med alkoholfri øl - som er forresten gull for melkeproduksjonen :D :D 

Kan dele at mitt jag etter å få tilbake kroppen har blitt redusert. Ingen ting fysisk har endret seg. Men jeg har blitt enda mer glad i å løpe og praktiserer yoga som vanlig. Det at jeg fjerna speilet fra treningen en stund har gjort underverker for hodet! Selv om folk løper forbi meg på veien, så gjør det ingen ting. 
Trooooor jeg begynner å nærme meg klar linja til å gå inn igjen i styrkesalen uten å kollapse innvendig. I am on my way. 

Ha en nydelig helg! 

- Ulz - 


Ingen kommentarer: