lørdag 24. mai 2014

Avocado lørdag til mini

Først - tusen takk for en fantastisk støtte etter sist innlegg. Det er så utrolig godt å få sånne tanker ut og på "pappir". Ved å dele det får hvertfall jeg løftet av en stor vekt av skuldrene mine. Det føles lettere og NÅ begynner jeg å føle meg sterk :D Så takk for all tilbakemelding. 

Gleder meg mer og mer til å komme igang med litt jobbing og nå ser det ut til at jeg får litt påfyll fremover på det faglige. Det er super viktig i denne bransjen, å alltid fortsette å grave etter update. Forskning, artikler og ikke minst - erfaringer! Etter min mening trenger ikke alt være så himla komplisert, men det er likevel en del som forandres etterhvert som vi finner mer ut av menneskekroppen. Derfor er personlig trener en god investering, vi jobber hardt for å gi kundene akkurat det de trenger. 

Til noe helt annet - babymat! Min lille har ikke vært så glad i grøt... :( Ikke at hun strengt tatt har hatt behov for det, hun er stor nok og ble først nå 6 mnd. Men ville venne henne til litt fast føde, mest for konsistens. Men hun ville ikke spise noe før nå nylig. Det er sant hva de sier, ungen din sier virkelig ifra hva den trenger. Nå fant jeg ut at hun spiser gulrot og potet eller avocado og banan :D 


Tips til dere som enten har samme problemstilling eller bare ønsker noe greit å starte med til den minste. 
Nå er det uendelige råd og tips der ute til baby og jeg kommer aboslutt ikke til å endre dette til en baby blogg, for jeg mener sterkt at alle må finne sin egen vei. Ingen unge er lik og som foreldre må man stole på seg selv. Største rådet jeg har fått og kommer til å gi: Ikke hør på noen råd. 
Så klart om det er noe man vil lære eller trenger tips om så er det greit å spørre, men alle kommer med sine meninger for hva som funket for dem. 

Om jeg er usikker på noe, så tenker jeg bare på at mamma hadde meg alene på Grønland. Ataata var der ja, men han studerte. De var uten internett, uten bøker, uten familie og venner og uten amma (bestemor). Det fantes kun mynt telefoner, men de var så dyre at man ringte ikke akkurat for å få tips om nattstell. Og jeg ble helt fin :D 

Jeg nyter hver dag med hjelpe fra amma og ittu <3 

Ha en nydelig lørdag!

- Ulz -  


Ingen kommentarer: