lørdag 20. juli 2013

Sommerslapp

Åjada, jeg nyter sommeren hjemme hos a mor. Har hatt besøk fra Island og vi har virkelig kosa oss. Og i kveld får vi besøk fra Grøndland. Greit å kunne sitte hjemme og få hele verden til deg på døra :)

Lilleputthammer

Formen min går oppover, og jeg føler meg ikke så svimmel. Kanskje det er fordi jeg ikke stresser og peser og drikker maaaaaassssee vann. Men det er varmt her på Gøvik!  

Har hvertfall fått litt mer motivasjon tilbake til å lese igjen på fagstoff, og kjøpte her om dagen bok om ernæring til gravid, ammende og barn. Ikke at det er sååå stor forskjell fra "sunt og variert kosthold", men det er litt måten det blir presentert på. Jeg liker å lese om det, og barn og ernæring synes jeg er interressant. Har sett på noen episoder på netflix som handler om overvektige barn, og kjenner at det dytter litt i frustrasjonen min. Liker alt det Jamie Oliver gjør, og vil gjerne gjøre noe lignende. De små tinga teller! 


Tatt på vitensenteret på Gjøvik



Men nå skal jeg ut å lufte to små pelskledde rakkere og meg selv :P 




Ingen kommentarer: