tirsdag 23. juli 2013

Jus meg opp!

Da tester vi ut ny mal, må prøve meg litt frem på hvordan jeg vil ha utseende på bloggen. Føler jeg bytter veldig veldig både tanke, form og retning for tida. Selv om retningen er fortsatt en balansert hverdag, så er jeg fortsatt også kreativ av meg og vil beholde på det. Og dele litt på det, for jeg er ikke kun ett fagmenneske. Det er en vei å gå å finne ut hvor mye man vil dele på sin hverdag, og hvor mye kunnskap man vil gi ut. Men vil at bloggen min skal vise at jeg er både menneskelig og en som kan inspirere. 
Det å nyte livet går på å finne de tinga som gjør deg glad, og ta noen riktige valg her og der. 

Nå er det insane varmt her på Gjøvik og i går fikk jeg litt nok av sola. Fikk en skikkelig akutt svimmelhet på kvelden og trodde jeg skulle i bakken i noen sekunder. Men det var nok bare kroppen som sa :"Skygge takk. Og mer væske og næring." 
Men det er så vanskelig å få i seg nok mat om dagen, når temperaturen er nærmere 30 grader. Jeg er en isbjørn som smelter. Det går mye i vann, kulsyrt vann, is og prøver å dytte inne litt frukt her og der.

Så i går fikk jeg en tidlig bursdagsgave :D Og en helt perfekt en, om jeg må si det selv. Fra min mamma og ataata (for de som ikke vet så er det pappa på grøndlansk) så fikk jeg en juice maskin :D :D :D :D 
Har ønsket meg en sånn leeeeeeenge, men har liksom ikke helt tatt skrittet siden jeg har en blender. Men altså, nå kan jeg nyte en fersk appelsin/mandarin juice, en detox juice med grønt, en kiwi/mango/mint drink anytime! Perfekt når det er såååå varmt og jeg sliter å få i meg nok næring. Is er ikke næring. sorry mac. 
Så, THANK YOU!!! 





Lurer på om jeg har gått opp litt i vekt - i går når jeg skulle ut og sette meg i sola... Så KNAKK benken. Ikke en pingle plast benk, men en solid TREBENK. 




Takk. Følte meg fantastisk.... 
Haha. 






Ingen kommentarer: